Voorbereiding

13 februari 2022 - Peer, België

Eindelijk!

Na twee jaren van COVID-ellende, wordt het hoogtijd om weer nieuwe fietsreis plannen te maken. Dit keer heb ik me laten inspireren door de mensen van het Sint-Ursula Instituut van Lier.

Met als resultaat: een Ronde van België. Een tiendaagse ronde met elke dag een rit van een 100-tal kilometers. En dat nog gedurende de maand maart. Vertrek zaterdag 19 maart. Hopelijk valt het weer dan mee. Nu, als het niet te lang, of niet te hard regent, ben ik al tevreden.

Gedurende de koude wintermaanden heb ik me bezig gehouden met de dagtrips uit te zetten. Aan de hand van enkele overnachtingsplekken. Plekken waar ik zeker niet alleen hoop te zijn. Waar ik mensen kan/moet ontmoeten. Daarom heb ik gekozen voor overnachtingen bij mensen die een logeerbed ter beschikking stellen, en aangesloten zijn bij een vereniging die ‘Vrienden op de fiets’ heet. Vermits dat in Wallonië bijna niet bestaat, zullen het daar hostels zijn.

Rest er mij nu nog enkel te duimen, 👍, dat vrouwlief haar gezondheid goed blijft. Naast uiteraard de fysieke voorbereiding. Dat heb ik wel in de hand.

1. Adinda DEROO:
    13 februari 2022
    Fantastisch nieuws Jeroom!
    We kijken er naar uit uw avontuur te volgen en indien dat meevalt, overweeg ik dat met enkele fietsvriendinnen ook eens te doen(elektrische fietsen🙈)
  2. Leander:
    14 februari 2022
    Allez vooruit.
    Zal de verkenning doen!
    Ik kijk er ook naar uit.
  3. Agnes:
    14 februari 2022
    Allez dan gaat het er toch van komen 😀. Veel succes!