Reacties
Reacties 1 - 39 van 39
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jose | Proficiat, knap gedaan, nu fijne vakantie... | 1 apr. '22 |
| René | Well done Leander!! | 30 mrt. '22 |
| Goele | Waw!!! Knappe prestatie! Welkom thuis. Nu eerst wat… | 29 mrt. '22 |
| Adinda Deroo | Plan maar een volgende fietsreis Jerome... Toer rond… | 29 mrt. '22 |
| Jose | Heel mooi, hopelijk blijft het weer goed, succes nog | 26 mrt. '22 |
| Jose | Geniet van je vrije dqg | 25 mrt. '22 |
| Annie & Dominiek | Dag Leander, geniet van uw uitdaging, hier in je en… | 25 mrt. '22 |
| Feyen pol | dank je wel en proficiat met je ronde. Om jalours… | 24 mrt. '22 |
| Jose | Geweldig wat ge doet.. pet af.. | 24 mrt. '22 |
| Lutgart Loenders | De wereld is klein hé Leander. Iemand terug zien… | 22 mrt. '22 |
| Jos en Madeleine | Interessante verhalen waar we iedere avond naar uitkijken.… | 21 mrt. '22 |
| Nele | Ah dus toch met de fiets die roltrappen op gemoeten!… | 20 mrt. '22 |
| Adinda Deroo | Vanaf mogen tot en met zondag veel beter weer! Succes👍 | 20 mrt. '22 |
| MARCEL VANDERHOYDONC | Ik lees dat ge uw ogen de kost geeft en niet koerst… | 20 mrt. '22 |
| Agnes | Je bent maar op een paar km van bij mij thuis gepasseerd… | 20 mrt. '22 |
| Goele | De eerste dag zit er al op: wat een succes!! Het was… | 19 mrt. '22 |
| Luc Vandevyvere | Hopelijk blijft het weer, wind incluis, je de komende… | 19 mrt. '22 |
| Leander Vangeneugden | Fijn dat ik eventueel bij u terecht kan Lucienne.… | 19 mrt. '22 |
| Loenders lucienne | Indien je ergens niet te ver van Verviers bent kan… | 19 mrt. '22 |
| Leander Vangeneugden | Klopt Jaak. Proficiat! | 19 mrt. '22 |
| Bellinkx Ronny | Veel rijplezier Leandro | 19 mrt. '22 |
| Bollen Jaak | Abdij van Averbode. | 19 mrt. '22 |
| Stijn | Topkerel | 19 mrt. '22 |
| Agnes | Goede voorbereiding, schitterend weer ,… kortom… | 19 mrt. '22 |
| René | “Good Luck” Leander!! | 19 mrt. '22 |
| Tony vangeneugden | Veel succes en hou het veilig | 19 mrt. '22 |
| Tatie | Amai de Ronde van België opa Peer, veel succes en… | 18 mrt. '22 |
| Leander Vangeneugden | Ben Museeuw niet… Ik rij de Ronde als ontspanning,… | 18 mrt. '22 |
| Bas | Vergeet de drie wespen en het gesneden brood niet… | 18 mrt. '22 |
| Irene en Leo | Tof initiatief ! Heel veel succes en fietspleziet… | 18 mrt. '22 |
| Feyen pol | Leander, proficiat dat ge dat weer//nog aandurft.… | 18 mrt. '22 |
| Louis D. | Dag Leander, ik wens je heel veel fietsgenot! Hou… | 18 mrt. '22 |
| Jaak Kerckhofs | Veel succes Leander. Geniet er van! | 18 mrt. '22 |
| Madeleine | We volgen je. Hou het veilig en geniet ervan. | 18 mrt. '22 |
| Jos en Madeleine | Veel succes ! | 18 mrt. '22 |
| Jos en Madeleine | Veel succes! | 18 mrt. '22 |
| Agnes | Allez dan gaat het er toch van komen 😀. Veel succes! | 14 feb. '22 |
| Leander Vangeneugden | Allez vooruit. Zal de verkenning doen! Ik kijk er… | 14 feb. '22 |
| Adinda Deroo | Fantastisch nieuws Jeroom! We kijken er naar uit uw… | 13 feb. '22 |

- Jose: Proficiat, knap gedaan, nu…
- René: Well done Leander!!
- Goele: Waw!!! Knappe prestatie!…
- Adinda Deroo: Plan maar een volgende fietsreis…
- Jose: Heel mooi, hopelijk blijft…
Alle reacties »